לזכרה של עדן הכלבה המיוחדת !!!!
עדיין קשה לי לדבר עליה בלשון עבר, הכלבה האהובה שלנו.
את עדן הבאנו מחו"ל כגורה קטנה בתוך תיק הילדים בטיסה, הגענו איתה לארץ היא שמחה להיות איתנו ולגדול יחד עם הילדים, חייה את חייה הארוכים ככלבה במשך כ- 15 שנים יפות ומאושרות איתנו, היא דמעה יחד איתנו כשבכינו, ושמחה וקפצה מאושר כששמחנו, ליוותה אותנו בטוב וברע, אין מישהו שהכיר אותנו ולא הכיר את עדן , כולם אהבו אותה תמיד שקטה, מנומסת, עדינה ומאוד אנטליגנטית, אפילו ראינו אותה "מחייכת" ...לא היה בה טיפה של רוע אהבה אותנו יותר משאהבה את עצמה ונשארה נאמנה עד הסוף, יש לנו המון זכרונות יפים , היתה איתנו בטיולים ראשית כשהבאנו אותה מחו"ל ואח"כ בכל הארץ, לאחרונה היא חלתה והתבגרה מאוד היה קשה לראות אותה הולכת ודועכת ללא יכולת לעשות שום דבר, המצב שלה הלך והחמיר ואז קיבלנו החלטה משפחתית יחד שיש לגאול אותה מיסוריה ומיסורינו "כאב מאוד לראותה דועכת", הילדים החליטו לא לערב אותי בעניין וללא ידיעתי קבעו אצל הוטרינר שעה את עבודתו.
קשה מאוד החיים ללא עדן המיוחדת,הבית שקט אין מי שיקבל אותנו כשנכנסים, אין מי ששמח כשאנו שמחים, אין את הנודניקית שלפעמים "בורח לה השתן בבית" אין את עדן שמגיעה ויושבת לידנו כשאוכלים ומציקה לנו כדי שניתן גם לה לפני שמתחילים לאכול,קשה מאוד בלעדיה
הפרידה קשה מאוד, כי לא היו מילים.....הפרידה קשה מאוד...כי נאמנותה ואהבתה נדירות...אני בטוחה שהיא שומרת עלינו מלמעלה.
כן..הילדים גדלו וביקשו שאולי אחשוב על כלב קטן חדש בבית? אבל לא.......אין לי יותר אהבה לכלב אחר......אין תחליף לעדן הנצחית.
לא רוצה לכאוב שוב


אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה